Universidade e Viaqua alíanse para impulsar a I+D+i no eido da xestión e tratamento de augas

Manuel Reigosa, reitor da Universidade de Vigo, e Julio Masid, director xeral de Viaqua, asinaron este martes no campus de Ourense un convenio marco de colaboración entre as dúas institucións que representan para a posta en marcha dun conxunto de iniciativas encamiñadas á promoción e ao impulso da xestión e tratamento de augas no ámbito docente e investigador. A iniciativa enmárcase no proxecto de especialización do campus de Ourense como Campus da Auga.

Trala sinatura do convenio, Manuel Reigosa, salientou como, tendo o seu equipo “como obxectivo importante a colaboración público-privada”, desde a institución académica búscase con iniciativas coma esta “mesturarnos con socios que nos poidan facer achegas para conseguir os máximos niveis de calidade no noso traballo”. O reitor indicou como “o convenio que vimos de asinar pode axudar a que, por vías diferentes de colaboración, deamos un impulso maior ao Campus da Auga”, destacando deste proxecto de especialización como “é sinal de identidade para nós” e futuro “elemento tractor da I+D+i para o campus de Ourense”.

Ler a nova completa no DUVI