O Campus da Auga, protagonista dun número especial da revista Sustainable Water Resources Management

A revista Sustainable Water Resources Management, da Editorial Springer, dedica o seu último número especial, o correspondente a marzo, ao Campus da Auga. Nel recóllense 24 traballos presentados por case un centenar de investigadores e investigadoras dun amplo abano de países nas dúas edicións do simposio internacional bianual do proxecto de especialización do campus de Ourense.

Concretamente, o volume, titulado Sustainable resource management: water practice issues, amosa unha selección dos estudos presentados durante as sesións de investigación xeral sobre a auga do I e II Simposio Internacional de Termalismo e Calidade de Vida do Campus da Auga, celebrados en Ourense coincidindo co Termatalia nos anos 2015 e 2017. Está editado polos profesores Helder I. Chaminé, do Instituto Superior de Engenharia de Porto, en Portugal, e Moncho Gómez, da Universidade de Vigo, coordinadores asemade desas sesións de investigación xeral.

Ler a nova completa no DUVI