Nelson Pérez, novo director do Campus Auga

O Campus Auga, o proxecto de especialización do campus de Ourense arredor dos recursos hídricos, vén de renovar a súa dirección. O profesor da Facultade de Ciencias Nelson Pérez tomou a pasada semana o relevo no cargo a Enrique Barreiro, profesor da Escola Superior de Enxeñaría Informática que estivo á fronte desta iniciativa durante case os tres últimos anos.

Nelson Pérez é graduado en Enxeñaría Química no Superior Politécnico José A. Echeverría, de La Habana (Cuba). Nese país iniciou a súa carreira profesional en diversas empresas e como docente na Universidad de Oriente. Entre 1996 a 1999 realizou o doutoramento en Ciencia e Tecnoloxía dos Alimentos na Universidade de Vigo cunha bolsa do Instituto de Cooperación Iberoamericana e desde 1999 traballa na Facultade de Ciencias do campus de Ourense. Actualmente é profesor titular do Departamento de Química Analítica e Alimentaria e en 2020 ten sido acreditado como catedrático pola Aneca. En investigación traballa en temas relacionados coa produción e aplicación de probióticos e bacteriocinas na industria alimentaria e na alimentación animal, a produción de bebidas fermentadas funcionais e a valorización de residuos da industria alimentaria. Entre os seus méritos están tres quinquenios docentes, tres sexenios de investigación e un sexenio de transferencia, a publicación de máis de 50 artigos en revistas científicas internacionais de alto impacto e a dirección de seis teses.

Ler a noticia completa no DUVI