O Campus da Auga avanza coa constitución do seu comité de dirección

Está formado por 13 membros

Imaxe do novo comité

O Campus da Auga, o proxecto de especialización do campus de Ourense, deu este venres un novo paso coa constitución do seu comité de dirección. O novo modelo de gobernanza do Campus da Auga, aprobado anteriormente polo Consello de Goberno da Universidade de Vigo, integra a todos os centros que forman parte del e está composto por un total de 13 persoas.

A constitución do comité tivo lugar no edificio do Campus da Auga presidida por Manuel Reigosa, reitor da Universidade de Vigo. “Este é un paso necesario, obrigatorio, para a posta en marcha do Campus da Auga, o campus de especialización do campus de Ourense, do cal agardamos moito”, dixo o reitor. Reigosa recalcou como aínda que agora se dá este paso na gobernanza do proxecto, “xa hai moito traballo andado”, destacando “as fortalezas no eido investigador e no eido docente” no proxecto de especialización do campus de Ourense. “Nós agardamos que todo este proceso remate coa acreditación do campus como un campus de especialización e que sexa un dos primeiros en acadalo. Estamos moi esperanzados”, recalcou.

Ler a noticia completa no DUVI