O título nace para ocupar un lugar destacado na oferta de formación posgraduada do Campus da Auga. Este campus, especializado como o seu nome indica en todos os aspectos nos que a auga ten protagonismo, oferta este curso para dar resposta académica á demanda dos alumnos e alumnas egresadas e dos profesionais do sector.

Área de Actividade Formativa

• Principal: Ciencias

• Persoas graduadas universitarias
  • Profesionais directamente relacionados coa especialidade do título que reúnan os requisitos legais para cursar estudos universitarios e que acrediten un mínimo de 3 anos de experiencia profesional

Condicións de acceso

• Persoas tituladas universitarios
  • Profesionais directamente relacionados coa especialidade do título que reúnan os requisitos legais para cursar estudios universitarios e acrediten un mínimo de 3 anos de experiencia profesional.

Máis información