A revista Redas lanza un novo número potenciando a súa faciana divulgativa

Un novo número, o quinto, de Redas. Revista de Derecho, Agua y Sostenibilidad, xa está dispoñible na rede para a súa lectura. A publicación, lanzada desde a Facultade de Dereito no marco do proxecto de especialización do campus de Ourense como Campus da Auga, aposta nesta nova entrega por potenciar a súa faciana máis divulgativa abrindo unha sección na que responde a diferentes cuestións de interese no eido dos recursos hídricos e o dereito.

Redas é, tal e como indican os seus responsables, “unha publicación internacional electrónica de contido xurídico e periodicidade anual especializada en auga, medio ambiente e desenvolvemento sostible cuxos contidos van dirixidos tanto a persoas interesadas nestas materias provintes do ámbito académico como do profesional”. A revista forma parte da actividade académica da Rede de Excelencia de Estudos Xurídico-Marítimos (Redexmar) e está dirixida por Roberto O. Bustillo, profesor titular de Dereito Administrativo da Universidade de Vigo, contando como secretaria académica con Laura Movilla, profesora axudante doutora da Área de Dereito Internacional Público e Relacións Internacionais. A publicación, lembra o seu director, xurdiu no ano 2015 como resultado da iniciativa de profesorado da Facultade de Dereito de Ourense.

Ler a noticia completa no DUVI